.

.
.

kolmapäev, 23. september 2015

Alaealised ja tasuta takso.

Naljakas asi mis viimase aasta jooksul on mulle hullult silma jäänud nii oma seltskonnas kui ka mujal linnas. Kohutavalt palju mehi vanuses 25 ja rohkemgi käivad läbi tihedalt 13-16 aastaste neiudega. No suht loomulik asi on ka tänapäeval see, et need noored neiud näevad kõvasti vanemad välja oma pikkuse ja meigikihi all, aga vähemalt minu arust on see kooslus veider. Miks on kahekümnendates meestel alaealistest neiud? Kas nad omavanuseid ei saa/ei taha? Milles asi? 




Just hiljaaegu oli uudistes suur teema kuidas joobes meesterahvas kaks alaealist neiut ja oma sõbra surnuks sõitis koos endaga. See jättis mulle mitu muljet. Kas need neiud olid nii rumalad? Et istusid joobes kuti autosse? Kas koolis või kodus ei õpetata enam, et sellised asjad on ohtlikud? Reklaamid isegi ju räägivad, et ära lase joobes sõpra autosse. 
See selleks.

Miks need alaealised neiud ikkagi vanemate meestega nii hängivad? Natuke mõtlemist ja jõudsingi arusaamale, et need neiud ei tahagi omavanuseid kutte, kuna need ei saa autoga veel sõita. Miks käia mingi mõttetu lohhiga, kellel autot pole? Äkki on vaja koju minna, aga oled 10 km kaugusel. Tõmbad mõnele hurmurile traati ja tasuta takso kohal. No loogiliselt võttes saavad need kahekümnendates kutid mingeid vastuteeneid või siis alaealisest tüdruksõbra seniks kuni neiu uue taksojuhi leiab, kes nii palju alguses ei soovi neiu aega raisata. Või kuni neiu vanemad lausa lähenemiskeelu võtavad kutile, nagu hiljuti mu tutvusringkonnas juhtus. 

Ma arvan, et selle looga või suht ühise kriipsu tõmmata noorte naiste ja sugardaddy´de vahele. Suht sama teema, noor naine , vanem mees, mõlemal on omapoolne kasu, aga ühiskonnale jääb kõigest sellest veider mulje.

Öeldakse, et vanus on ainult number, aga samas on suur erinevus kas mees on 40 ja naine 30 , või mees 28 ja naine 14/ mees 90 ja naine 20. Alaealine vs täisealise vahel on õrnõhuke piir kus asi võib muutuda juba pedofiiliaks. Ja nagu oma noorusajast meeles, vahet pole mida sa vanematele ütled, kas on armastus või mitte, vanemate arvamus ei muutu kunagi, neiud, te ei tee kunagi selgeks vanematele, et see on normaalne kui oled põhimõtteliselt veel sipupükstes ja seksid 30 aastasega. 

Mitte jätta mainimata ka teismeliste rasedused. See 28 aastane kutt tõmbab sama kiiresti oma BMWga nahhuj kui ta sinna tuli üldse kui kuuleb, et ta 14 aastane neiu temalt last ootab.

Loodan, et aja jooksul see nähtus väheneb. 

2 kommentaari:

  1. Vau, pole siis ime, et üks õpetaja mind põhikoolis litsiks nimetas, kui vanemate poistega "hängimine" selliseid eelarvamusi tekitab. Olgu öeldud, et sellel litsil polnud esimest musigi olnud, rääkimata oma "taksojuhtidega" seksimisest. :) (Ma eelistasin muide jala käia ega kutsunud kunagi endale kedagi järele ega palunud koju viia, küll kutsusin neid endale vastu jalutama või jala koju saatma.)

    Muide, ma olin umbes 10-aastane, kui mu vanaema 18-aastane naabripoiss kutsus mind sageli õue palli mängima. Minu arvates oli see temast väga armas. Mäletan, kuidas kiusasin teda ja tema sõpra, kui nad oma võrre parandasid, aga ei saatnud nad mind tatikat minema, vaid tegid mulle rohusõda vastu.

    Loetud aastad hiljem olime juba ühises sõprusringkonnas ja rohusõda enam ei teinud, aga ei seksinud ka. Selles sõprusringkonnas oli rohkem noori tüdrukuid ja mitte kellegagi ei läinud asi seksini, selleks olid teised tüdrukud, kellega niisama (kaine peaga) ringi ei hängitud.

    *Kommenteeris tüdruk, kes hängis põhikooli ajal 20+ vanuses noormeestega ning ühe võlus 15-aastaselt ära ja nüüd kasvatab selle ühega nelja last. ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ei üldistanud kõiki selliseid suhteid, vaid konkreetselt selliseid millistest ma kirjutasin. Väga tore kui pere lõid ja õnnelik oled, aga ma räägin sellest pildist mis just sel aastal silma jäänud on. Pealegi 15 aastane ja juba õigemini 14 aastane vastutab ise enda tegude eest seaduse järgi. Minu postituse point oli tuua esile noored neiud kes joovad nagu nende isad ja ei mõtle mida nad teevad. Kui sa tundsid end puudutatuna siis pole see minu mure. Lugedes sinu vastust, siis ma arvan, et oled umbes minuvanune, ja vanasti ( ajal kui meie noored olime) olid ajad ikka natuke teistmoodi kui praegune noor generatsioon, kes vaikselt kasvab. Ära poe pükstest välja ja võta kõike isiklikult, mis pole otseselt sulle suunatud. Edu lastega, neljaga on vist päris palju tegemist.

      S.

      Kustuta